söndag, januari 15, 2006

ingen info

har inget att skriva här idag.. men jag skriver ändå. brukar ju alltid hitta på nått ovettigt att skriva om... fast jag känner mig fåordig idag på nått sätt. har magen full av känslor, men kan inte sätta ord på dom. inte för att det vore någon smart idé att lägga ut alla känslor här i så fall.. men men. ja agerar ju inte alltid så smart heller.
jag var på Gudstjänst idag.. hade mycket höga förväntningar, för sist jag var på Donsö predikade samma kille och jag tog det verkligen till mig och saker förändrades i mitt liv. hoppades på samma sak nu. får väl ser vad som händer.. Gud kan göra under. o jag känner nog ändå att jag skulle behöva ett nu. vet inte.. folk e manodepressiva o jag gnäller för att jag e lite nere. men.. äh, sak samma.
jag har blivit jobbig. jag har faktiskt de! känner hur jag jobbar mej hela tiden mot stackars oskyldiga människor! hoppas dom slutar umgås me mej så jag blir alldeles ensam o övergiven. vore bäst för dom! faktum e att mitt depp nog mest ligger i att en människa inte verkar vilja va vän me mej längre.
jag har i alla fall mina barn.