fredag, januari 20, 2006

tidsfördriv

jag sov så gott på bussen idag. om jag ändå skulle åkt till önsköldsvik, umeå eller oslo... hade varit lyx. men jag kan sova när jag kommer hem sen. fast då har jag väl ingen lust till det längre.. de e busväder idag. jag har inte jättemycket emot det, om jag ändå inte var så frysig av mig. nästan så man får kramp i kroppen trots dunjacka, långisar å hela köret! åh, nu blir jag inte ensam i datasalen längre. ja e en enstöring har jag kommit på. eller jag har vetat de ett tag. inte för att jag inte gillar socialt liv... men jag gillar ibland ensamhet bättre. ibland..

de e nog så att jag måste kila nu, de va en bra grej, de här me å skriva när jag inte har så mycket tid på mig. då har jag inget annat val än å sluta skriva innan jag har skrivit en halv bok. ah, men jag skriver säkert mer när föreläsningen e slut, då e de väntetid på buss igen. *suck* hepp nu måste jag kila! hej