tisdag, januari 24, 2006

åre?

näe nu börjar jag tröttna på skolan. å jag börjar få dåligt samvete för att jag inte läst nått hemma.. måste börja me mina examinationsuppgifter. de e ju inte så jobbigt egentligen! bara.. måste bara ta mej tid.

3200:-

hmm.. det skulle nästan räcka till kanarieöarna. ska jag lägga ut det på att åka till åre? *tänkatänka* de kunde bli.. roligt, jättekul, alldeles underbart.. eller långtråkigt o trist! fast de tror jag inte.. inte me noomi, nathanael, phrida, simon m.fl. ne inte tråkigt. å säkert bra samlingar.. frågan e nog egentligen prisvärt?

ååh, jag gillar ju mina blades. äh, kanske inte ens har barnvakt förresten. får ta ett snack me familjen. o me noomi tror jag bestämt. sist jag va där, i åre grät jag ganska mycket när jag lämnade stället! men de va ju för jag precis fick reda på att fredrik dött. de va lite läskigt!

nee, nu ska jag göra andra saker.

hej