tisdag, juli 10, 2007

ledig dag = vackert väder

Idag hade jag ledig dag. Härligt :) älskar lediga dagar. Vaknade i Malmbäck, åkte till Skillingaryd på intervju kl. 10.00. Jag är en av 6 st som dom intervjuar för att anställa 2 personer. Jag är bara intresserad av en av tjänsterna för kl. 17.00-07.30 vill jag då rakt inte jobba! Om jag skulle bli erbjuden tjänsten tål det att funderas på. Skaplig lön måste jag säga... Men det är till stor del på grunt av att jobbet är både påfrestande, krävande och riskfyllt. En mycket bra erfarenhet för framtiden dock... Jo jag skulle nog tacka ja tror jag. Kvällspromenad vid rocksjön som ligger några minuters gång från där jag bor. En dag ska jag gå runt hela. Har pluggat lite idag me. Det var vad jag skulle göra. Jo, en liten bit kom jag. I självaste verket så har jag på mig till halva augusti... och nu har lärarna säkert semester ändå... så det är inte mycket vits med att göra klart det exakt nu. Nä.. det får ta den tid det tar.

På torsdag kväll åker jag och Stefan till Hönö. Vi har faktiskt tagit ledigt på fredag. Nån semester ska man ju få ha! Inte en sammanhängande ledighet på mer än 2 dagar har jag annars... Förutom midsommarhelgen då. Hade inte en enda klient på schemat på fredag, sånt ger mej ångest. En hel dag utan något att göra. Nä, då kan jag klara mej utan dom hundralapparna och få lite härlig semester istället! Så fick det bli :D Så på fredag blir det vackert väder. wee!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Emma
Det var ett tag sedan - IGEN!
Jag förstår att du har flyttat ifrån Lundsbrunn? Vad är det för ett jobb du ska intervjuas för??
Det verkar som att du trivs med tillvaron :)
Kram från Fatima och spaniels

9:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home