måndag, juni 25, 2007

vardag och fest

länge sen jag skrev nu. men livet flyter på. jag gillar mitt jobb. ser fram emot att få träffa mina klienter. det är positivt. samtidigt är det skönt att vara ledig. nu har jag min fjärde lediga dag i rad. men imorn blir det arbete igen! denna dag har jag ägnat åt härliga vardagliga sysslor som städning, handling, duschning, hundbad och hundklipp. ett par promenader i mitt lilla strömsholm osv. lagade en smaskig lasange och festade till det med en härlig sallad till förrätt. åkte till a6 för att handla mat. tänkte att jag kunde ta en titt i lite affärer när jag ändå åkte. när jag gick där inne kände jag att jag gillar jönköping. gillade göteborg när jag bodde där. att traska omkring inne i nordstan. men här kan man liksom ta bilen, va där på 10 min och parkera gratis osv. allt är så mycket enklare i en lite mindre stad. mm... jag gillar jönet.

har ju varit midsommar oxå. någon kanske undrar vad jag gjort. det var fest. fest med cowboytema. fast temat hade jag och stefan missat. så alla var cowboys utom vi. men det gjorde inget. gillar inte att klä ut mej. det var en trevlig fest. vi byggde en midsommarstång som vi dansade runt, åt midsommarlunch, grillade på kvällen, lekte lekar och dansade.