onsdag, juni 13, 2007

lägesrapport

Ja, så har man varit tre dagar på sitt sommarjobb. Det börjar kännas helt ok. Jag kommer nog fixa det! Denna vecka är det mest introduktioner och utbildningar, men nästa börjar jag på riktigt. Då får jag nog åka själv till nån klient för första gången skulle jag tro. Det blir säkert lite nervöst. Genomgående denna veckan har varit att både personal och klienter trott att jag är yngre än vad jag är. Vet inte hur jag ska ta det riktigt :) Men det är ju populärt att vara ung nu för tiden så.

Den hetaste och roligaste nyheten annars just nu är att jag just lyckats få ihop date nr. 2. Alltså, för ca 9 månader sen mixade jag ihop mina goda vänner David och Hilda. Såg till att det blev en dejt av där. Nu tackar dom mig för att dom är kära och lyckliga! Har varit tillsammans i kanske.. 7 månader drygt tror jag. Den 1/7 går date 2 av stapeln. Vem vet, kanske finner även Marie och Richard varandra :D Matchmaking är KUL!

Idag ska jag tvätta kläder. Sen ska jag på utbildning i läkemedelshantering.

Igår var jag förresten på picknick och fisketur. I en eka med Pompe och Stefan. Det var trevligt, jag fick ingen fisk. Men nästan.

Hej!

2 Comments:

Blogger emma... said...

va bra allt verkar vara!! kul!

Kram

10:44 fm  
Blogger emma... said...

på tal om matchmaking...du är som en miss match, om du har sett de på tv?! ditt nya framtida yrke kanske, att matcha ihop folk! du kommer bli stormrik! :-D

9:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home