måndag, maj 15, 2006

P3

idag har jag varit i skolan. på vägen dit hände något lite otäckt. jag såg en mus springa ut, mitt på stora vägen. precis framför min bil, jag blev så rädd. men jag tror inte att jag körde över den. något litet guppande borde jag väl kännt i så fall? han lyckades nog hamna mitt under bilen. hoppas han kom över vägen oskadd.. lilla sötisen, inte borde han vara ute å springa på så stora vägar =/

jag mailade till p3 idag, christer. ville ge ett bra svar på en tjejs fråga. å de tycker jag att jag gjorde. men nu vet hela sverige hur knasig jag är... *skäms*

ringt vetten igen oxå.. för pompes nosklåda. hoppas de kan lösa sig nån gång, utan att kostnaderna skenar iväg allt för mycket.

<-- Nalle (Foto: Simon)

åh! jo, jag har köpt en bikini idag! de e helt otroligt.. jag menar verkligen otroligt, för jag har letat i typ tre år. badat i shorts å bh å så! men nu har jag en bikini =) känns såå bra! nu får värmen komma tillbaka.. saknar den... fryser rumpan av mej i den här kylan juh.

11 dagar kvar till sommarlov.......... =D weeee