måndag, maj 01, 2006

jorå såatte

hmm.. ja de e frågan vad man ska välja ut å skriva om idag. denna dagen har varit helt underbart innehållslös. ett par promenader å massa slappande. igår var jag på stadt i skara å dansade. de va kul den första halvtimman när vi var själva där, hela dansgolvet för oss själva! sen blev de trångt å bökigt.

i lördags var jag på ett mycket bra lovsångsmöte. de va så länge sen jag var i kyrkan så när jag väl kom dit höll jag på att spricka av glädje =) ne men de va helt underbart.. jättegott. har saknat att få vara bland massa folk som oxå älskar Jesus.

ja så var jag å spelade volleyboll dessförinnan oxå, de va mycket roligt! måhända jag är lite bollrädd å så, men jag gillar verkligen den sporten. Frida var med mig oxå.. hon e en skön tjej! tycker om henne. just de, sen efter vi varit i kyrkan hälsade vi på i villes lägenhet, de va oxå skoj.

börjar redan få ångest igen inför nästa kurs =( beställt böcker idag å läst om eximinationsformen. hujeda. men ska njuta imorgon oxå av en helt ledig dag. hoppas de blir fint väder! eller jag hoppas de blir soligt väder. regn e oxå fint.. tycker jag.