onsdag, april 26, 2006

En rubrik

faktum är att jag har gjort en tredjedel av uppgifterna på min tenta nu, jag är ganska grymt duktig. . jag tycker att tentor i regel är ganska roliga. har alltid tyckt om prov å grejor i skolan. vet inte varför.. kanske för att man får visa att man kan lixom.. bevisa lite. och så tror jag det är för att jag... jag studerar inte överdrivet mycket och har aldrig gjort.. men när man gör prov eller tenta så måste man.. man skriver å skriver å skriver.. så att det blir någonting. alltså, man har gjort någonting. det är en tillfredsställelse i att känna att man för en gångs skull har lyckats prestera... sen att jag har nått vansinnigt svårt att komma igång med grejor man ska göra hemma på egen hand.. de hör inte riktigt hit.

nu ska jag göra nått annat. bada pompe tror jag.. undrar om de e aerobics idag eller om den tagit sommarlov :-/ hm. jag tar nog sommarlov nu iaf. usch. måste börja springa eller nått. (hehe, som om det skulle hända i denna tid). nåväl. hej hej