torsdag, april 27, 2006

höjden av förolämpning

inatt drömde jag att jag träffade min kusin... en kusin som är lika gammal som mej som jag inte har träffat på.. minst tio år skulle jag tro! de va så kul... några av mina kusiner har jag i princip ingen kontakt med. jag är ingen umgås-me-släktmänniska så jag lider väl inte så mycket av det. men kusinen jag träffade i natt är den enda jag har som är jämgammal och tjej. hon o hennes bror har ingen kontakt me sin pappa som e min farbror (det skulle inte jag heller ha om han var min pappa). så därför vet jag inte vad dom gör eller bor eller nått. hm.. hon sa i drömmen att hon jobbade typ på jeanslagret med nått klädmärke.. äh, drömmar! nåväl, hursom helst är jag glad att jag fick prata lite med henne.

pompe blev rejält förolämpad idag. det kom en gubbe hit och skulle lämna av en stor sak, typ luftpump eller nått som vi har köpt. människan hade mage att fråga om pompe var en pudel! och inte nog med det.. sen säger han att min bedårande, nyklippta hund ser ut som en dinosaurie i huvet! *hmpf* tur för honom att han sa de först efter att jag hade hjälpt honom att baxa ut den där 80-kilos klumpen ur hans fula lastbil med en ettrig tax i!

nu ska jag skriva å skriva å skriva på min hemtenta så den blir klar idag. men först ska jag gå till skogen en sväng. de e en härlig dag. sen ska jag äta frukost oxå. de ska bli gott. hej hej