fredag, april 28, 2006

woho :D

de e gott å leva idag. har iiingenting att göra. å iingenting att ha dålgt samvete över att jag inte gör. ljuvligt juh. skulle trivas som arbetslös. å andra sidan kommer kanske den tiden oxå =) var ute i skogen en å en halv timma i morse. la ut ett par spår till dinosaurien å gick en härlig långis. sen har jag suttit vid vovves forum lite, å så har jag ryckt päls ur pompes öron, å dammsugatit.

å nu så hade jag tänkt att laga nån spännande mat. har inte kommit på nått än bara. men de kommer... tog fram ett baconpaket ur frysen i alla fall. de går alltid hem. himlen e blå oxå.. de e härligt. åh nu blev jag sugen att sätta på en gospelskiva å hoppa runt å laga mat i köket. de e skoj de!

jag äter omåttligt mycket solrosfrö nu... om det är som tv-programmet på trean kl 9 på torsdagkvällar säger så kommer jag snart förvandlas till ett solrosfrö. hjälp.

va e de idag egentligen? fredag? mmm. jag har massor skoj att göra i helgen! ikväll ska jag på teater me min lilla vän bea.

jag har ont lite här å där nu.. vet inte varför. axelt har jag haft ont i förut men de brukar inte komma om jag inte anstränger den för mycket. å lite i ryggen. hmm. kanske har varit me i nån bilolycka eller nått. i nån dröm som jag inte kommer ihåg. whatever. smärta är en högre grad av njutning.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

tänkte du kanske ville veta att jag oxå är glad, vet inte riktigt varför, men helt plötsligt fick jag ett lyckorus vid ungefär kl.18.. kanske är det för att jag ska träffa nån imorrn, ne idag blir de ju =) å usch e hon så mycke redan, ska ju upp tidigt, suck. Eller är det för att jag åstadkommit så pass mycket idag? hm.. fast de hänger nog på mitt förvånansvärt glada humör, lättare att jobba om man är glader! ne nu ska jag sluta skriva innan du börjar tjata på mig att starta en egen blogg, igen..

1:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home