onsdag, maj 10, 2006

lycklighet

idag har jag adopterat in ytterligare ett barn till min lilla familj. pompe och hedwig har fått en lillasyster. hon heter elin. jag har planterat henne i en stor kruka på altan. till sommaren hoppas jag på att hon skall glädja oss med stora, fina tomater. sen kommer hon dö... de e så med tomatplantebarn. förra året hade jag hugo, året innan var det sigrid. men får se till att inte fästa sig för mycket vid dom där barnen, fast ändå ge dom mycket kärlek lixom. de e en balansgång. men det kommer nog gå bra.

jag har det bra idag, gör ingenting... som för det mesta nu för tiden. ska ha läst en liten bok till på måndag då jag ska till skolan nästa gång, men det kommer nog tid för bokläsning. inte idag. ne.. imorn kanske.

snart e det dags för promenad igen.. tror jag tar en andra skogspromenad. inte får man nog av skogspromenader inte. å så kan man ju gå i shorts å linne, de e så lyx så jag blir helt uppblåst i bröstkorgen av lycklighet.

hm... *tänka* mmm nu har jag nog tömt huvudet på det mesta!! hejhej å puss

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

8:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

9:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home