torsdag, maj 04, 2006

duktiga

gode tid! nästan så att sommaren redan kommer å tar över befälet! lugnt å va ute i linne nu juh. ja å pompe gick till götene idag! duktiga tycker jag.. kan väl va 6-7km genom skogen tror jag. de va ganska trevligt. sen tog jag bilen hem! de va ännu trevligare nästan =) pompe blev inte trött... mina höfter fick ont. men dom mår bra nu igen.

nu står de på posten.se att mina böcker kommit till götene. vilken tur jag hade! adlibris e skitsnabba! två dagar bara... beställde en bonusbok oxå.. aktivitetsboken. tyckte jag var värd nån kul bok bland de tråkigare. om en timma ska jag börja dagens studier.. tänker bara skumläsa. för jag vill ha sommarlov.

måste ut å bjuta lite till av solen nu. åh, hoppas de blir gott väder i helgen!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

egentligen har jag inget att säga.. vill bara säkerställa att jag fortfarande har majoriteten av kommentarer på denna blogg, hehe

12:34 fm  
Anonymous Anonym said...

"majoriteten av kommentarerna" menar jag, ojdå de va ett billigt sätt att tillföra ytterligare en kommentar..

12:37 fm  

Skicka en kommentar

<< Home