onsdag, maj 03, 2006

fynd!

e väl dags å krypa till kojs... ska skjutsa mamma till jobbet i morgon bitti. för å få ha bilen. jag måste nämligen hämta mina böcker på posten imorn. dom måste komma imorn... dessvärre inte alls säkert men, annars blir det lixom kris eftersom jag har seminarium på en bok på fredag. å jag ska ha letat upp en artikel som handlar om det något visst kapitel i boken handlar om.. å de e svårt å veta vad kapitlet handlar om utan att ha bok.

förresten fick jag vg på den andra tentan i metod 3. synd att jag bara fick g på den första tentan för nu blir det ändå bara g på hela kursen. typiskt.

idag har jag varit på två promenader i skogen. det har varit så underbart väder. å imorn ska de visst bli supervarmt. kanske får ta skogisen utan jacka! härligt å va hemma imorn.

jag har köpt grejor till pompe idag för över 500 kronor! men faktiskt ett riktigt fynd, en stor, fin, grön canvasbur för 398 kr! det var nästan inköpspriset om vi skulle tagit hem den till järnia. å pompe blev så glad när jag kom hem med den att han bet mej i örat. nu står den här i hans rum för att han ska vänja sig vid den. han har redan gjort sig hemmastadd å ligger där inne å sover. sen så köpte jag fästingmedel å en annan grej som jag inte säger för de e pinsamt tycker pompe. =)

jag ska till donsö i helgen. det ska bli superduperskoj. saknar min emma.

hej