söndag, maj 14, 2006

o´hoj

nu skulle man kunna kolla på hockey. jag gör inte de.. inte mycket nöje.. speciellt inte på egen hand. kanske med galna sportfånar. ja =) då skulle de va ganska kul.

idag har jag och pompe varit på agilitykurs. nu får vi lov att börja träna på egen hand. de e gott de, då blir det snart proffs av oss.

jag måste läsa... måste på riktigt för jag har seminarium imorn å jag vill inte åka snålskjuts på mina gruppmedlemmar.. inte snällt.

aj aj aj ont i huvet. igår var jag på 22årsfest. de va skoj. jag har lust å hitta på massa saker.. åka till sjön å bada.. resa till nya städer... åka på konferenser... sova på campingar.. å allt möjligt! mest sånt man gör på sommaren. snart e de ju sommar, då ska jag göra massa saker.

nu ska jag åka å plocka stenar.

hej =)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

8:58 fm  
Anonymous Anonym said...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

9:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home