torsdag, maj 11, 2006

livet

ujujuj... har legat i solen idag. läst min kurslitteratur... eftersom jag läste kurslitteratur vilket jag inte brukar vara så tålmodig och långvarig med så tänkte jag att jag nog inte varit ute så länge. min hud e lite smått irriterad på mej nu... å jag förstår den. de va inte sjysst å låta den brännas så illa. jag e röd. illröd.

har klippit pompe idag, å badat. åh han blev så galet fin, har varit helt brun de senaste dagarna men nu e han typ vit igen =) de tog sån tid å klippa han... stackarn ville verkligen inte. envisa lilla troll!! lämnade halva klippningen till imorn... men fina rakade öron å svans har han nu i alla fall! å välklippt rygg å hals. =) hot dog!

imorn e de fredag. hemskt va fort veckan gick då... har inte hunnit tänka. måste tänka på några saker. de e jobbigt å tänka på ansträngande saker när man kan tänka på oansträngande saker. eller inte tänka på så mycket alls. jag lever nog ganska mycket i nuet. de ska väl va nått bra de... synd att man får så lite gjort av det.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag hörde ett ordspråk som löd "Att tro är ansträngande - att tvivla kommer nästan av sig självt." så de betyder kanske också "Att tänka på anträngande saker är ansträngande - att inte tänka på ansträngande saker kommer nästan av sig självt." å då är ju i princip att tro synonymt me att tänka på ansträngande saker, har du alltså en stark tro borde de inte vara några problem att tänka på ansträngande saker, eller nått åt de hållet..

1:22 fm  
Blogger Gustav K said...

Nu har jag tagit mig samman och postat lite igen! :)

1:37 em  
Anonymous Anonym said...

eller så kan man tonka det som att jag borde va en tvivlare.. eller så e du helt ute å cyklar i ditt resonemang :)

3:26 em  
Anonymous Anonym said...

ja de va väl de resonemanget bottnade i.. jag är alltså helt ute å cyklar =)

1:43 em  
Anonymous Anonym said...

jasså.. e de kul?

7:07 em  
Anonymous Anonym said...

att cykla? a, jag gillar att cykla, tycker nog att jag är rätt hyffsad på de också, är nog ofta ute å cyklar, hehe

11:47 em  
Anonymous Anonym said...

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

8:58 fm  

Skicka en kommentar

<< Home