onsdag, februari 01, 2006

vårsol och himmel blå

faktum är att idag känns det verkligen som vår. det känns som att om man bara grävde lite i snön så skulle man mycket väl kunna hitta en tussilago eller en krokus. de e inte så att jag vrållängtar till våren.. men de kunde lixom kanske va lite mys om den kom.. eller. ja vet inte...

ska nog åka till åre v. 13 för övrigt.. vill bara ha svar på mitt mail till läraren, men jag får nog ringa o tjata om att hon ska kolla mailen. men nu när jag tänker på det så kan det omöjligt vara så farligt att missa några grejor på hennes kurs. hade henne i psykologins grunder första terminen jag läste. lärde mej knappast ingenting. alla kände att kursen var förgäves för hon va så vansinnigt dålig lärare. samma sak säger dom som just avslutat den kursen detta året. tragiskt men sant. så de blir säkert åre. :)

på fredag ska jag genomföra min intervju. måste bara göra färdigt min intervjuguide tills dess.. o så skulle jag vilja ha skrivit inledningen till arbetet men de e lugnt! o så ska artikelanalysen lämnas in på måndag, den har jag bara 1-2 frågor kvar på. så att nu e ja inte lika panikslagen för skolarbetet längre. de kommer nog tillbaka nästa vecka när jag ska sätta igång o strukturera upp o analysera intervjun, o skriva rapport osv. denna veckan har jag inte varit i skolan en enda dag! o ska inte heller alltså. men jag har ursäkt. ja a då. 10 kappaletta.

usch va tråkig ja e nu! skriver bara massa skola juh! vill ja inte ens läsa själv.. stackars er. naaaw

hm. e ja så tråkig? de e kanske för att jag bara varit hemma nu i tre dagar! knappast gått utanför dörren. knappast utanför sängen! bäst jag väntar me å skriva tills jag kommit ut i vida världen o samlat lite intryck. ja, klokt talat. frukost.




2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte riktigt så tråkig är du!

1:24 em  
Blogger Hannahbejb said...

Heej!:) klart du får länka! jag länkar till dig också omd et är okej:)

5:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home