måndag, januari 30, 2006

blabla

jag undrar om allt gnagande på solrosfrön sliter på emaljen.. ja, jag är faktiskt seriöst orolig för det. ingen tandläkare som läser min blogg som skulle vilja svara? eller någon annan lärd person. skriftlärd eller farisé. kanske.

har klippit pompis idag. på kinderna o nosen lite. e ganska stolt å nöjd för jag har kännt mig lite uppgiven med att försöka lära mig klippa han själv.. men ja måste nästan de. blir nästan 1500 om året i bara klippning annars.. vore gott å slippa. fick räkning idag på djurens försäkringar oxå.. 1700.. men men! vad gör man inte för å ha friska å fräscha barn.

ah ja försöker verkligen att inte skriva om mina djur hela tiden.. förlåt! ska sluta :)

äh.. känner inte för å skriva för en gångs skull.. de e la febern eller nått. hmm

2 Comments:

Blogger Gustav K said...

I ett geografiskt perspektiv kan jag inte se att solrosfrön skulle vara annat än nyttiga. Jag äter en del av den varan också :) Men det kanske finns någon slags Net Dentist du kan maila och fråga om saken :)
Att spara pengar är bra. Att det är så dyrt att klippa hundar visste jag inte... Bättre att göra det själv i så fall - inget snack om det jue! Hej och hej.

11:26 em  
Blogger Hannahbejb said...

Hej Emma!:) är det du? det här är jag, Hanna. Hojta om du känner igen mig.. :) kram

6:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home