lördag, januari 28, 2006

fever

känner inte att hälsan är på topp idag... men vem har tid å lust att bry sig. ska ju bowla idag.. å träffa min kompis som flyttat till folkhögskola o kommer hem en sväng i helgen. o imorn ska jag va mötesvärd. sen måste jag jobba me mina examensuppgifter. om två veckor kan jag va sjuk tror jag. fast.. helst inte för då hade jag o mina klasskompisar tänkt att gå ut å dansa lite för att kursen e avklarad. nåväl. får väl se när jag kan klämma in det.

om pompe va människobarn, då skulle han nog va hockeyintresserad! han skjuter runt sitt märgben me tassen på hela övervåningen. hoppas inte de blir repor i parketten. han har redan förstört tillräckligt mycket nu... bitit mattor osv. snart vill kanske mormorn inte ha han kvar.

igår va ja på en "show". ja de va sannerligen en show som hette duga... ehm. två falsksjungade människor o ett gäng dansare utan takt. å ett budskap om att det är "the end of time". ja gode tid.. men de va trevligt efteråt för all del.

äh.. vet inte vad jag ska göra nu. får la göra mej i ordning. ska snart åka till skara en sväng.. måste ha lichi. måsteee.