onsdag, januari 25, 2006

munterhet


härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt härligt

typisk typiskt.. upptäckte just att pompe har varit i hedwigs bajslåda igen o käkat.. typiskt.. nu blir han väl sjuk då.. fast än så länge verkar han må fint. har ju fått sig en gourmetmiddag. åh kräk, vilken doft när han gäspade mig i ansiktet!

nåväl, härligt ändå! vet inte riktigt vad de e som e härligt men ibland måste man inte riktigt veta. lika bra att njuta av stundens munterhet tills man inser att de inte finns nått å va munter över. har varit skapligt flitig me skolarbetet idag men de tog lite mer tid än jag trodde..

har bestämt mig att inte åka med till åre, noomi skulle visst inte med o hon e den jag mest såg fram emot att umgås med. ja, dej me då preacherman men... näe jag skippar åre de här åre. åh, så tråkig ja va nu. förlåt *skäms*

om en timma blir de aerobics. blir riktigt skojigt. så gott å ha kommit igång me träningen. fast ett gympapass i västerby e ganska lugnt när man har varit på korpen o tränat spinning.. gode tid, men bätte å träna lagom än att varje pass ska va en nära dödenupplevelse! tycker jag i alla fall..

ja äter majs. de får man. rostade majs me salt på. jag har fått ont i min högra axel.. haft i ett par dagar. ja vet varför oxå... de e för att jag sitter för mycket vid datorn. känns inget bra alls men jag sitter här så vansinnigt många timmar per dag. vad ska jag annars göra? kan ta en promenad men de gör jag.. kan ju inte va ute i skogen hela dagen. fast idag hade man nästan velat de! så gaaalet härligt ute imorse! solen sken o snön glittrade.. men nu blaskar den nog bort :´( då kommer det fram som gömts i snö. hundbajs.

nu tappade jag munterheten! fast de gör egentligen inte så mycket! den kommer alltid tillbaka. nu ska jag skriva ut mina jobbansökningar. jag har skrivit att jag är snyggast i hela västeuropa. nord? nordeuropa. hoppas jag får något. annars får jag maila kära lotta på alexander o säga att dom kan få ha mig på arla den här sommaren oxå. de vill dom nog. ja e ju en erfaren prismärkare nu.

nu måste jag nog hoppa i gympabrallorna o fylla på vattenflaskan. kladda på lite mascara o sätta upp håret.. ja å lite andra saker. (jag menar inte att bajsa).

puss då.



3 Comments:

Blogger David said...

Sicken puckad hund!

1:14 em  
Blogger Emma said...

inte puckad. han har bara inte samma smak som du...

7:26 em  
Blogger trevisemannen said...

Det var ändå ingen som ville att du skulle med till åre.

hmpf.

ähum.

snyft.

buääääääämmaskantemäteåreeeee

=D

11:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home