söndag, januari 29, 2006

*host host*

typiskt min kropp att alltid skapa hostbehov. men annars e jag faktiskt typ frisk idag. de va en snabb sjukdom. ja hade skoj igår. var på kållandsö. eller kålland va de.. trevligt. kanske åker me de gänget till åre v. 13.. gör nog de.. bara att jag råkar ha massor i skolan just den veckan.. så typiskt! annars har jag typ två föreläsningar.. då e de fyra skoldagar. :/ men får se om de ordnar sig... hoppas.

var mötesvärd idag.. de va helt ok! hände en lite tråkig sak bara.. trodde inte nått sånt skulle hända :( men men.. värden e skadad..

e ensam hemma idag, så jag har festat till de me hasselbakspotatis, lövbiff o bearnaissås. mmm jättegott!

riktigt snart kommer jag inse att jag har panik... för jag har två veckor på mej att göra klart allt skolgrejs.... o ja har inte ens utarbetat en frågeguide till intervjun jag borde ha bokat in i veckan som kommer.. den hade jag tänkt börja med när jag blev klar med den första ex-uppgiften som jag inte har blivit klar med än.. *suck* önskar jag bara hade lite lite mer självdiciplin. ali säger att dom som inte lämnar in innan deadline får salstenta.. vill inte ha de! då måste jag öppna kurslitteraturen.. hm.

kräk. pratar inte mer om skolan nu. skriver menar jag. skriver inte mer nu över huvud taget förresten.

pusss