söndag, januari 29, 2006

afton

han vet sannerligen hur man posar, den här killen! men så har han ju fått se några avsnitt av top model i sina dagar.

har fått tummen ur idag o stoppat sommarjobbansökningslappar i kuvert. imorn hamnar dom i brevlådan. blev bara 6 olika ställen tillslut, efter att jag kollat upp va de va för ställen jag hittat. kanske får jag nått, om jag har tur. annars får det vänta... jag är ju ung å fräsch och har livet framför mej! :) kanske. de vet man ju inte iofs.

har lite svårt att se mig som pensionär faktiskt.. frågan e om jag inte. äh, folk brukar bli irriterade på mig när jag pratar såhär så jag skippar de.

ja har ingen lust att gå till skolan imorn! det brukar jag inte ha iofs... men nu har jag tömt min mp3spelare på musik, så de kommer bli en alldeles tyst resa. men de e nog bra.. ibland gillar jag bättre att resa tyst. då stör inget tankarna... fast tankarna stör varandra ganska bra ändå.

pratade me min bästigaste kompis ikväll.. får träffa henne v. 8, aslångt dit juh :( hennes mormor har amputerat benet. snart slutar min e-tangent att fungera, o s oxå. de e lite värre än z. om ni har läst böckerna om mimmi. nu ska jag sova säger mamma. fast jag hade redan bestämt att jag ska göra de nu innan hon sa nått. så de så.