söndag, februari 12, 2006

vackert

åh.. såg just reprisen av viktor o karins dans i let´s dance. blev tårögd! de va så vackert.. å så fin låt oxå. å så e jag ju helkär i viktor. kan inte hjälpa! mm de va fint.

va inte så kul på kåren igår... de va kul å träffa klasskompisar, dom e så rara. men så va de jättedålig musik så ja fick inte alls dansa av mig.. å så va klasskompisens ex där, som hon bråkade me o gjorde slut me i förrgår, så de blev till å skjutsa hem en ledsen kompis, å så va inte spanet till en annan kompis där så hon va oxå lite besviken :) de här me kärlek alltså, de e skönt å slippa!

sitter å söker recept på google... vet inte riktigt vad jag ska göra. men jag har tagit fram ett paket bacon, tänkte hitta nått spännande baconrecept.

idag e en enda lång väntan på att floorfiller ska börja... kl 8. de ska bli massa kul. synd att de bara e en timma :( men ja har några timmar nu som jag ska njuta av ensamheten. fixa disken å så... å kanske även ta en långpromenad i skogen me pompe. de e så gaaaah ljuvligt underbart supervackert ute idag så man.. man... ah ja vet inte. mm.. skönhet. lyxdag.


4 Comments:

Blogger Gustav K said...

Ah! Vad behagas? Jobbig!? Hehe, ska fundera på att börja överväga ett låssprejsköp... :)

8:10 em  
Blogger Gustav K said...

Håller förresten med dig om att det var supervackert väder idag. Borde ha varit ute med kameran... Men det blir fler tillfällen.

8:11 em  
Blogger Gustav K said...

aha... Det var faktiskt inte meningen. Här ser det ut som vanligt, men webdings blir väl bara massa mumbo-jumbotecken? Ska försöka ändra det då :)

10:08 em  
Blogger Gustav K said...

haha, nu är det klart. Men det smickrar mig att du orkade översätta det till begripligheter :)

10:20 em  

Skicka en kommentar

<< Home