lördag, februari 04, 2006

smeagol

ja de e sorgligt.. men jag har inte någon lust att sitta me familjen o kolla på madagaskar. mm, vet de låter mysigt. men de e onekligen en tråkig film och jag har redan sett den en gång för mycket. jag tänkte att jag skulle va en snäll o uppoffrande person som gick med på att titta på den, för att dom andra ville de. men jag var inte så storhjärtad. satte mig vid datorn istället o hade nästan lika tråkigt. fast på egen hand.

idag har jag nästan varit i hjo. kollat på en agilitytävling. ja, jag hade pompe med mig. vill att han ska vänja sig vid atmosfären, jag var så stolt över honom, skötte sig exemplariskt. min hund e världens bästa. ja, sålänge han inte tävlar i alla fall. o min vän fjortis kom 4a o 2a så hon blev oxå nöjd o glad tillslut. hon e så snäll beas labbe. den heter samma som jag gör när jag e förkyld. innan jag tar nässpray.

jag tror jag ska hämta en isglass att trycka ner i halsen, har så vansinnigt ont. mm de ska jag göra. snart.

idag såg jag världens raraste lilla missfoster till djur på blocket... vill haaa.. men den kostar 18000 :( nää jag skrev inte en nolla för mycket! den kostar så. å sen e å charmig. smeagol skulle den heta.

1 Comments:

Blogger David said...

Otäcka ju! Har inte helt lätt för att förstå det här med husdjur?

Inga nya quiz på länge nu? =)

3:53 em  

Skicka en kommentar

<< Home