onsdag, februari 01, 2006

aftonstund har guld i mund

trodde jag var frisk idag.. så ikväll kände jag mej seg igen.. då hade jag 39 grader.. som tur var så va jag tillräckligt pigg för att se top model. skandal hade de varit annars. ingen åkte ut idag. jayla kunde fått åka för min del. dom var riktigt elaka mot tjejerna idag... gick lite för långt. allt för att få ett bra program. såna e dom...

nu måste jag sova... ursäkta känsliga läsare men får nog bli en lättklädd natt. *phiuh*

god afton

1 Comments:

Blogger Gustav K said...

hade jag varit en anhängare av kvällstidningarna hade jag nog blivit chockad av att du, i din feber skall sova med lättare klädsel än vanligt... Men det "affectar" mig inte nu. Snarare gör det mig lite bekymmrad att du går omkring och är sjuk. Men du kommer nog att krya på dig.
Jäpp, tog lite tag i länkandet igår. Eller när det nu var...

11:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home