söndag, februari 05, 2006

självömkan

jag har ialla fall ett får.

har suttit hemma hela helgen. på ett ungefär. ne, nu överdriver jag, var ju borta hela dagen igår nästan. men varje kväll har jag varit hemma. då kan man ju tänka sig att man behöver en vän eller nått. men ja vet inte.. ja klarar mej rätt bra. fast jag har ju lite tråkigt. men de e sjukan oxå.. skulle orka hitta på lite roligare saker om jag bara blev av me den här hostan å halsontet.. :(

tänker i alla fall gå på gympa imorn.. vill inte missa mer nu. tränade inte på hela förra veckan. såg let´s dance idag. mmm de e kul. jättekul, fast rumba va en tråkig dans. hände alldeles för lite. synd att jonas åkte ut.. han verkade va en trevlig prick. men hannes slog honom onekligen i battlet.. mm. duktig.

oj.. nu kom jag på att jag ska lämna in ett arbete senast 9.15 imorn. de va illa.. funderade på sovmorgon. men de e la lika bra å komma iväg antar jag. kanske kan va en nyttig föreläsning... resten av veckan måste jag ägna åt min analys av intervjun... typiskt. ja alltså, arbetet e typ klart. orkar inte göra de mer klart. får la komplettera om de inte duger. å de verkar inte va mycket som duger till ali. :/ sociofall.

nä nu kilar ja ut på kvällspromenad. hej