lördag, februari 11, 2006

galet

ja de e helt galet.

jag har fått världens finaste mugg av fio, den rymmer typ 6 dl. den e så vansinnigt fin så jag måste dricka masor te hela tiden! ni kan tänka er att ja e mycket kissnödig... jag fick den som tack för att ja hjälpte henne å tog massa foton på henne, billen å malin... o redigerade å så.. skäms lite, för jag hade inte velat ha nått för det, men kunde inte säga nej till en så vaansinnigt fin mugg!

å de e galet skönt å ha ett helt hus för sig själv! (ta de inte personligt pappa). de e så kul å städa å plocka undan disk å greja å fixa så de e fint.. ja de e inte kul när mamma finns hemma för å göra sånt. men när man e själv! mm.. de gillar jag. å igår va sandra å tomas hos mej å kollade på let´s dance. de va trevligt. idag ska jag dansa. på kåren i skövde.

nu piper de för fulla mugger där nere.. måste kika till potatisen i ugnen!

Mmm.. de va smask. bjöds klyftpotatis, fläskschnizel och bearnaissås idag. ja, alltså, jag bjöd mej själv på det. men de e bättre än att inte bli bjuden över huvud taget! å bra mycket roligare än om nån annan får glädjen att laga maten åt en. m m .

Har jobbat idag, de va kul tycker jag. jag kastade inte godis över nån tant. näe, sånt får man inte göra. jag va snäll å skrattade när gubbarna skojade, trots att ja inte hörde vad dom sa. en del sluddrar så asså... men dom e söta. ja.. ja sökte jobb i zoo-fritid i lidköping igår.. ja alltså, de e ju lika bra jag söker till en zoobutik eftersom jag ändå gör allt jag kan för att få järnia att köpa in så myckt djurartiklar som möjligt!

ja, sen kvarstår ett problem i mitt liv, jag har inte skrivit klart minn forskningsrapport. så jag ska sätta igång med det omedelbart. nu. såfort jag har hämtat några after eight. (efter eight e inte godis, de e kaffebröd)

2 Comments:

Blogger Gustav K said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

5:29 em  
Blogger Gustav K said...

Vad bra attt du verkar vara på bättre humör nu! Och så trevligt att du ska till boulonger (stavning?). Där har jag också varit någon gång eller annan. Nu är det dock ett bra tag sedan. Nåväl. Hoppas att det blir trevligt där iaf! Hej och kram. Förresten - får du tråkigt fler gånger är du välkommen att hälsa på här i götet. Vi kan göra stan och ta en fika eller så. Om du har lust alltså. Mors kors.

5:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home