torsdag, februari 09, 2006

nåväl...

ne.. men ja ska berätta hur de e. de e inte så att ja har tröttnat på att blogga... de e bara så att, det händer lixom inget i mitt liv. o vad ska man skriva om när man bara sitter hemma å inte gör nått? e lite sjuk... kollar på tv... skriver lite skolarbete... o om de händer nått alldeles extra så e de att ja tränar aerobics eller nått sånt! jag vet inte vad mer som borde hända iofs... de e ju så vardagen ser ut för många människor. å dom gnäller inte för de... ja gnäller väl inte heller egentligen. e ganska nöjd me vardagen. den e skön lixom. ja kunde varit lite mer pigg på å promenera å så förstås. men ja skyller lite på hostan där.

ja tror socialt liv e nyckeln. va på mötesvärdsträff i kyrkan i måndags. inget kul egentligen! bara lite fika o information. men de va ändå glädje, för ja fick träffa folk! inte ens nära vänner, eller många i min ålder. men folk. man e lixom inte gjord för å sitta ensam. då blir man uttråkad o känner att livet e ganska så händelselöst o kanske rent av meningslöst. men.. har inte direkt nån gemenskap så jag får la fortsätta leva händelselöst. ja har ju i alla fall ett får som sagt.

ne, nu e klockan snart ett. de e sannerligen dags att jag sätter igång me min analysdel i ex-uppgiften. igår de va jättekul å skriva, skrev inledning o metod å så. men nu blir de riktigt jobbigt... de e lite för svårt lixom. ali har så höga krav på oss. :( mailade han igår, ja förvånas varje gång ja får svar från han över hur fruktansvärt humorslös han verkar i sina mail. skrämmande alltså. *huh* han kommer aldrig godkänna mej.

1 Comments:

Blogger trevisemannen said...

Jag åker till Åre om drygt nio timmar. Du hade chansen att följa med, men brände den. Såna beslut ger tråkigt liv.

Nä, jag skojar bara. Men jag tycker du ska göra nåt oväntat i morgon, lördag. Häll godis på en tant, till exempel. Reaktionerna brukar bli ganska komiska.

10:47 em  

Skicka en kommentar

<< Home