torsdag, april 12, 2007

telefonen är hel!!

idag ringde en gubbe från elgiganten. min telefon är lagad! har saknat den lite.. inte så jättemycket. mest har jag saknat att ha en duglig kamera i telefonen. får nästan lust att åka till skövde imorn bara för att hämta den.. annars får jag vänta tills på måndag. skulle ju iofs inte vara någon katastrof men.. vill ha den nu! :)

men nje.. jag ska nog försöka ta mod till mej och ringa vårdcentralen imorn för att åka dit och ta ett EKG. Har haft lite ont i hjärtat nu till och från i flera veckor. Lika bra att kolla upp det så man slipper tänka på det mer sen om det inte är något som är fel. eller oxå håller mitt hjärta på att gå sönder och då är det bäst att få veta det oxå.

sen så har jag även tänkt att ta mig kraft imorn till att plocka fram klöv och blod å ge mej ut för att lägga ett spår. det var nog 3 månader sen pompe spårade sist. tanken är trots allt att han ska bli svensk viltspårschampion. :) hårdträning nu!!! blir svårare å träna viltspår i sommar när vi bor i jönköping. fast de ska nog gå..

har varit i lidköping idag, hos frida o fluffbollarna. håll koll på hennes hemsida nu, för inom kort kommer det nog upp ett par skojiga filmer på oss när vi försöker ta oss igenom freestyleprogrammen som vi har sysselsatt oss med att träna på idag :D

2 Comments:

Blogger emma... said...

vaddå tyckte du den va fånig den låten som Måns hade?? då skulle du varit med på linedancen igår, då shajkade vi loss som tusan till den...Come closer cara cara mia..tralala! den är bra!

9:49 em  
Blogger emma... said...

usch låter läbbigt det där med hjärtat..Ja har snott en bild av dig till bloggen, hoppas det var ok. annars får du döda mig eller nåt

11:22 fm  

Skicka en kommentar

<< Home