onsdag, maj 24, 2006

weeee

bara en dag kvar nu.. fredagen... då ska jag o min grupp redovisa vårt arbete samt opponera på ett annat.. sen e de sommarlov. måste bege mig till biblioteket snart... ska kolla om torey hayden inte möjligtvis har givit ut någon ny bok oxå... de tror jag inte men. skulle va en glad överraskning. hon e ju fantastisk.. å så ska jag läsa den där senaste harry potterboken.. ser verkligen fram emot det!

arlakvinnan ringde idag, hon ville att jag skulle jobba en vecka till.. nej hujeda mej sa jag! ne de sa jag inte.. men jag tänkte det. slutade i alla fall med att jag bara skulle jobba de 7 veckor som var sagt från början =) nån måtta får de va på hur många ostar jag ska väga! sisådär 4-5 ton ost om dagen i 7 veckor blir skapligt mycket ändå... ja gode tid.

imorn ska jag bli lite blondare... hoppas jag blir jämt å fint blond... blir hemmaverkstad med "svägerskan"... jag ska få lov att klippa henne o hon får slinga mej. hoppas vi blir fina... finns inga som helst garantier. men men.. vem bryr sig ändå om hur jag ser ut...

idag var det final i top model skandinavien.. den svenska tjejen vann.. freja. hon blev glad =) nu ska top model england börja.. de finns ingen hejd på hur många säsonger av top model dom ska visa.. har ju varit 5 amerikanska o minst 3 svenska.. å nu engelska.. gode tid. å varenda liten tonårstjej tror väl att de e så man måste se ut för att komma nån vart i livet.. å för att bli älskade.. måste få dom att förstå att de inte e så.. vill..

hm. hej hej !

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ville bara påpeka att det nog finns ett antal människor som bryr sig om hur du ser ut. Menar självklart inte att du måste fundera på om du ska försöka anpassa dig, utan bara att det är ganska svårt att strunta i att du är söt. Det var allt jag hade att säga idag, ha det gott!

9:34 em  

Skicka en kommentar

<< Home