söndag, maj 21, 2006

wee

=) idag först agilitykurs, sen direkt till arlapromenad å sen hem.. när jag varit hemma ett tag fick jag för mej det jag får för mej någon gång om året... ut å springa!! så jag satte robyn i öronen å pompe i kopplet å rusade iväg kvickt som ögat för att inte hinna ångra mej! å weee jag tog mig runt hela "skogsrundan" :D inte långt för en van löpare men.. bra gjort för å va jag. hoppas jag kommer få lust å springa fler dagar! de va lite roligare nu när man hade en vovve med sig. å robyn. gillar inte å höra mitt eget flås lixom..

imorn ska jag till skolan igen... gosh vad jag hoppas det blir lite effektivitet i arbetet den här gången.. annars tror jag att jag får nervöst sammanbrott! vill ju bara bli klar me skiten å va närmare sommarlovet. 5 dagar kvar nu.. eller 4.. beror på hur man räknar!

tror jag ska gå å lägga mej nu.. sova gott efter en sportig dag! ;)