onsdag, april 18, 2007

spårning!

Har ni sett pompes nya fina halsband??! Det är från Lotusblomman Design. Jättefint!! *stolt*

Har varit ute å spårat med Pompe igår och idag.. Emma o Ludde var här igår oxå... trevligt med spårsällskap!! Pompe var ääntligen duktig igen :D nästan som förr. Nu verkar det ha släppt lite igen... skönt. Nu börjar jag tro på riktigt igen att han kan bli SVCH.

Spåret vi tog idag hade legat sen igår.. så det var ett öppenklasspår, fast lite lättare, för jag gjorde det ganska kort och utan massa svårigheter. Han tappade spåret två gånger men hittade det igen efter ett tag. jag är jättenöjd! Pompe var oxå jättenöjd när han hittat den fina klöven, det ser ni ju! :D

Imorn kommer frida o myntha o tränar freestyle med oss.. sen ska jag å pompe åka till stefan! wee!!! ska va där ända till på söndag. vi gillar småland, pompe och jag. speciellt jag.

2 Comments:

Blogger emma... said...

javisst blir det en svch av pompe!
ja gillar med småland!

11:16 em  
Blogger emma... said...

emma du är utmanad!

8:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home