torsdag, april 26, 2007

aprilvärme

kom på att jag tänkte uppdatera här härom dagen.. vet inte vad jag hade tänkt skriva. har ett minne som är kort. idag har jag haft opponering på examensarbetet... det innebär att vi nu bara ska slipa på lite detaljer innan vi lämnar in det för bedömning. sen kan jag glömma högskolan i skövde. typ.

har blivit ett par viltspår i veckan annars... det går ganska bra. idag fick pompe ta ett spår som var 20 timmar gammalt.. det var nog lite svårt. han tappade bort sig ett par gånger. men kom ändå fram tillslut. det är mer än vad jag skulle klarat.

tja, jag har nog inget att berätta egentligen. imorn börjar helgen iaf.. då kommer stefan! wee. blir nog lite grillning å sånt, vid vänerns ljuva strand. :) e ju så härligt väder!! fast nästan läskigt väder... de e april o man kan knappt uthärda värmen trots t-shirt o shorts. vad händer liksom?

näe.. nu ska vi grilla lite korv här hemma. hej hej

1 Comments:

Blogger emma... said...

värst vad du klagar på mitt senste inlägg :-(

Nice med grillning vid vänerns ljuva strand!

8:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home