tisdag, maj 15, 2007

snöstorm

det snöar ute. fast jag tror att när de fluffiga vita flingorna som yr utanför fönstret lägger sig blir det inte vitt, utan gult. en härlig matta av maskrosor. maskrosor... inget vidare namn dom fått, dom där små solarna. men solros var ju upptaget.

jag tänkte åka till brukshundsklubben nu. men nalle och pompe... nalle får aldrig följa med dit för han är så stark och dum och olydig. men nu tror jag kanske att vi blir ensamma om vi har tur. jag måste bestämma mig för om han ska få vara med på agilityuppvisningen i lundsbrunn på nationaldagen. vill ju inte behöva skämma ut mig med två hundar när vår kära kronprinsessa är där och tittar på.

fick mitt arbetsschema igår. ääntligen! det såg bra ut tycker jag... nästan regelbundet som ett 8-17-jobb. det ska bli så spännande att flytta. ensam i en ny stad... lite äventyr :) *gillar*

1 Comments:

Blogger emma... said...

(läses med hård o bestämd röst) jag citerar: "vill ju inte behöva skämma ut mig med två hundar när vår kära kronprinsessa är där och tittar på." vaddå skämma ut sig!! nonsens! ställ upp med båda vovvarna och visa hur duktiga de (och du) är!!

1:25 em  

Skicka en kommentar

<< Home