söndag, maj 20, 2007

Freestyle!!

Idag var det dags för den väntade freestyledagen. Vi hade 7 deltagare som jag hoppas att vi lyckades inspirera till att fortsätta träna freestyle! Visade mitt amatörprogram o det gick väl sådär.. man får ju väcka Pompe till liv emellanåt med en knuff i huvudet. Men periodvis var han riktigt duktig så jag ska inte gnälla. Han är världens goaste hund. Nu har jag lämnat bort honom... åååh :´( Imorn ska jag ju åka till London så han har fått åka till Emma som ska ta väl hand om honom hela veckan! (hoppas jag ;)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej ho.
Länge sen man var inne på din blogg nu! Hoppas allt är bra med dig. Kul med freestyle o pojkvän o examen o allt. Keep it up!
/Simon

11:50 em  
Blogger emma... said...

emma jag lovar att ta väl hand om din guldklimp!! vi har precis varit ute på morgonpromenad o nu ligger han o gnager på hundben...han är sååå söt!
i eftermiddag blir det nog hundpromenad med sara o pudeln Ville..!!

Ha de bra i London!

8:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Du och Pompe fick vara med i vår "logga" för aktiva freestyleekipage på klubben. Hoppas inte det gjorde något? ;) Ska skicka ut adressen till de andra nu ikväll, men Du får den här över också: http://z7.invisionfree.com/freestylehund

Ha så kul i London!

8:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home